Pagina's

donderdag 12 november 2020

Merry Christmas

En de volgende serie is - bijna - klaar, maar ik was er voor vanavond wel even klaar mee.


Ik heb voor deze set kaarten de stempel van Concord&9th met witte inkt op zwart cardstock gestempeld en met zwarte inkt op wit. Daarna heb ik de bloemen, bladeren en besjes ingekleurd met Metallic Watercolors van Altenew. En ik had de stempel in mijn Misti laten zitten, dus na het kleuren heb ik de zwarte variant met wit embossingpoeder bewerkt en de witte variant met zwarte embossingpoeder. Goudkleur cardstock (van Tonic) erbij gezocht, de letters uitgestanst en alles op elkaar geplakt. Er liggen er nog 6 te wachten om geplakt te worden, maar dan heb ik er morgen van deze serie ook weer 8 (4 witte en 4 zwarte). Maar voor nu ga ik even languit op de bank.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten