Pagina's

maandag 9 november 2020

Fijne Feestdagen

Voor vandaag heb ik weer een serie met het mooie papier van Alexandra Renke.


Het lekkere van dit papier is, dat het zo mooi is, dat je er verder weinig aan/mee hoeft te doen. 
Dus een beetje knippen, plakken, foamtape eronder, op rood matten, stempeltje erbij (deze keer van Crealies) en klaar is Clara.
Deze serie heeft 6 kaarten.

Nog even ter verduidelijking (ik had een aantal vragen hierover gekregen). Ik ga proberen eind november 200 kaarten af te hebben.
Dan ga ik uit die 200 kaarten eerst 50 kaarten zelf uitzoeken om te versturen, dan heb ik een opdracht gekregen voor 50 kaarten, dus diegene mag er ze daarna uitzoeken. Dan heb ik altijd nog een aantal dames die kaarten bij mij kopen, die zijn dan aan de beurt. En alles wat ik dan over heb, dat gaat naar het kennisje die kaarten wilde voor de Zonnebloem.
De teller staat nu op 95, dus ik ga gewoon lekker verder met series maken. Maar nu even wat anders dan Alexandra Renke 😀😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten