Pagina's

zondag 1 november 2020

Merry Christmas

Vandaag toch nog een paar kerstkaarten gemaakt.


Toen ik deze "Bauble Garland" stempel van Creative Expressions zag, zag ik ook gelijk een kaart met goud embossingpoeder op Craft cardstock voor me.
Dus vandaag de spullen ervoor tevoorschijn gehaald en aan de slag.
Maar toen ik hem klaar had vond ik hem een klein beetje tegenvallen. Niet dat hij lelijk is, maar in mijn hoofd was hij veel leuker 😀
Dus toen ook maar kerst-groen en kerst-rood erbij gehaald en nog een keer gestempeld. Ook weer met Antique Gold embossingpoeder bewerkt. En deze varianten spraken mij meer aan. Maar ik miste nog wat. En omdat ik het zonde vond om zo'n groot stuk goudkarton te gebruiken voor een klein randje langs mijn kaart heb ik dit ook met embossingpoeder gedaan. Foamtape eronder en op mijn basiskaart geplakt.

Deze kaarten doen mee bij de volgende challenge:

Stamping Sensations: November: Garlands, Wreathes and Christmas Flowers

1 opmerking:

  1. These are so pretty and a lovely design, thanks so much for sharing and joining our 'Christmas' theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen