Pagina's

zondag 1 november 2020

Hey There!

Eigenlijk moet ik nog druk aan mijn kerstkaarten.......


Maar soms heb je daar dan even helemaal geen zin in. Gelukkig is het maar een hobby (kan altijd nog kerstkaarten kopen 😉)en staat er niemand met een pistool tegen mijn hoofd 😀
Dus al het kerstrood/groen/goud/zilver en glitter even aan de kant geschoven en deze leuke "Hipster Tom Cat" van Whimsy Stamps in zitten kleuren. Achtergrond gemaakt met de "Postage Window A2" stans en papiertjes uit het "Birthday Celebration" paperpad, ook allebei van Whimsy Stamps. Lekker zitten puzzelen (of zoals het eigenlijk heet Die-cut-inlay)
Het tekst-stempeltje vond ik op de "Bold Statements" stempelset, ook van Whimsy (raar he 😁) en die heb ik met wit embossingpoeder bewerkt. Hier en daar foamtape eronder en toen was ik er weer helemaal blij mee.

Vind je "Hipster Tom" ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

1 opmerking: