Pagina's

zaterdag 14 november 2020

Merry Everything

En toen kwam ik nog een scrapvel van Alexandra Renke tegen met allemaal Kerststerren (Poinsettia's) erop.


Ik heb toen een cirkelstans gepakt en gekeken hoeveel ik uit dat vel kon halen. En dat waren er dus 15. Er stonden er meer op hoor, maar die waren dan teveel "geamputeerd" om nog te kunnen gebruiken. Dus een maatje grotere cirkel erbij gehaald voor de rode mat laag. En een lekkere grote tekst-stempel erbij gezocht. Deze is van Kaisercraft en ik heb hem met Archival inkt gestempeld. 
Toen bedacht ik me dat een strookje Washi-tape er ook wel leuk bij zou staan. Dus op een rest-strookje wit geplakt en op rood gemat. En toen vond ik mijn probeer kaartje wel leuk geworden. Dus de rest van de dag lekker zitten stansen, stempelen, knippen en plakken en nu kan ik weer 15 kaarten aan de stapel toevoegen 😀😉

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het papier van Alexandra Renke altijd prachtig maar wel moeilijk te verwerken. Jij laat hier een prachtige en slimme manier zien om het te verwerken. En meteen 15 kerstkaarten voor de voorraad... dat is nog eens slim bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat tikt lekker aan, leuke kerstkaarten Janette en creatief bedacht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen