Pagina's

zondag 8 november 2020

Hugs and Kisses

En als je dan met griepverschijnselen thuis bent (tegenwoordig blijf je toch iets eerder en iets langer thuis), dan komt er een dag dat je nog te lamlendig bent om iets te doen, maar niet ziek genoeg meer bent om de hele dag op bed te liggen.


En op zo'n dag ga je lekker languit onder een dekentje op de bank liggen en YouTube filmpjes kijken. En één van die filmpjes was met een techniek die is blijven hangen en ik ben gaan proberen toen ik nog meer opgeknapt was. Ik weet helaas niet meer van wie het filmpje was (heb er zoveel zitten kijken) dus ik kan diegene geen credits geven helaas.

Maar het principe is eigenlijk heel simpel. Je neemt een stencil, blend daar inkt overheen, laat je stencil op je papier liggen en gaat met een goude (of zilveren of witte) gelpen langs de vormen.


Ik heb dat met twee verschillende stencils gedaan en daar weer kaarten van gemaakt. Superleuk en heel ontspannend om te doen. Zal zeker niet de laatste keer zijn.

Ok, wat heb ik gebruikt. De stencils en inkten zijn van Altenew. Het XXL Washitape is ook van Altenew. De stempel met Trouwdag is van Het Scrapbook Atelier en die heb ik met Altenew Enchanted Gold inkt gestempeld. De Birthday stempel is van Picket Fence Studio's en die heb ik met Antique Gold embossingpoeder van Simon Says Stamps bewerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten