Pagina's

dinsdag 3 november 2020

Wishing you Joy

Deze kaart heeft de challenge gewonnen 😁

Ik heb weer een leuke digi-stempel gevonden voor op een slimline kaart 😀


Deze keer een digi van LOTV (Lily of the Valley) en hij heet Noel Teds. De rubberen stempels van LOTV waren eigenlijk de eerste rubberen stempels die ik in het buitenland kocht. Ik weet nog dat ik het superspannend vond die eerste bestelling 😀. En dit is eigenlijk de eerste Digi-stempel van hun die ik inkleur.
Maar goed, de digi geprint op Neenah papier. Copic Markers erbij gezocht en lekker zitten kleuren. Tekststempeltje gevonden op een stempelset van Woodware en een designpapiertje gevonden in een blok van Recollections (beetje een miskoop, maar voor het maken van slimline-enveloppen straks ideaal 😉). Op de bontranden van de beren heb ik Glitter Accents (Fresh Snowfall) van Nuvo gedaan en dat staat in het echt superleuk en glimmend.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Christmas with the Cuties: #43 Christmas Teddies

3 opmerkingen:

  1. Awww, this is so sweet! What an adorable collection of bears

    Thank you so much for playing along with us at Christmas with the Cuties xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So darn cute and so many stuffies to snuggle! So glad you joined us for our Christmas Teddies Challenge at Christmas with the Cuties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What gorgeous christmas teddies, extremely cute and very welcome at Christms with the Cuties. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen