Pagina's

zondag 13 september 2020

Happy Birthday

En soms ben ik al dat kleuren even "zat" en wil ik wat anders -creatiefs- doen.


Gelukkig heb ik in de loop van de tijd genoeg hobby-spulletjes verzameld om dat te kunnen doen. De vraag is dan altijd alleen: wat???
Vandaag was mijn keuze gevallen om weer eens lekker te gaan stempelen. Ik had al een tijdje wat nieuwe stempels en stansen van Pink Fresh Studios op mijn hobbytafel liggen waar ik nog niets mee gedaan had.
En toen ik de Pop Out Diamonds stempel zag met de egale ruit erin (die je er dus uit kan halen) zag ik eigenlijk gelijk weer een regenboog-kaartje voor me, maar ook een slimline kaartje.
Dus mijn favoriete kleurtjes voor de regenboog uit mijn Altenew verzameling bij elkaar gezocht en lekker gaan stempelen. Dat is dus de onderste kaart geworden.
En toen bedacht ik me, als ik nou van dezelfde kleurlijn iedere keer een tintje lichter neem, hoe zou dat dan worden? En dat is dus de middelste, een beetje meer pastel-achtig.
En als laatste bedacht ik me dat dit idee ook perfect voor een mannenkaart kan. Ik wilde eigenlijk niet in de blauw tinten, dus heb ik de teal-tinten erbij gezocht.
Tekststempeltje erbij in zwart - grijs en teal, foam eronder, gemat op zwart - grijs en teal en toen Nuvo Drops erbij gezocht. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten