Pagina's

donderdag 17 september 2020

Sending Smiles

Op de eerste dag van mijn vakantie heb ik lekker een "puzzel-kaartje" zitten maken.


Ik heb voor mijn kaart de Sunburst stans van PinkFreshStudios gebruikt en uit 5 verschillende kleurtjes cardstock gestanst. En daarna nog 5 uit bruin cardstock. Vervolgens dubbelzijdig tape op de achterkant van het bruine exemplaar geplakt en de binnenstukjes van de 5 kleurtjes in de bruine terug "gepuzzeld". Vervolgens de woordstans "Sending Smiles" van Simon Says Stamp 2 keer uit hetzelfde donkerbruin gestanst en op elkaar geplakt. Voor de schaduw van de woordstans nog een mooi bijpassend kleurtje cardstock erbij gezocht en in het midden geplakt.
En alleen op de bovenste heb ik op de letters Glossy Accents gedaan, maar dat kwam omdat ik per ongeluk op de verkeerde kant van het woord lijm had gedaan en dat bleef maar plakkerig. Door de Glossy Accents eroverheen te doen was die plakkerigheid mooi weggewerkt 😉

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Simon Says Stamp Wednesday Challenge: No Stamps Allowed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten