Pagina's

zondag 20 september 2020

Happy Christmas

Gistermiddag heb ik weer eens heerlijk een middagje zitten stempelen.


Mijn voornemen voor de kerstkaarten van dit jaar is namelijk om niet zoveel nieuwe stempels e.d. te kopen, maar wat vaker te kijken wat ik al in huis heb en dat weer - op een andere manier - te gebruiken.
Bij deze kaarten heb ik beide gecombineerd. De takjes stempel (Bountiful Branch) is van Altenew en heb ik dus in 2018 gekocht. Heerlijk om weer eens een keertje in laagjes te stempelen en allerlei verschillende kleurencombinaties uit te proberen. De gebruikte inkten zijn ook van Altenew.
De tekst-stempels heb ik wel dit jaar gekocht en zijn van Crafters Companion en die heb ik met Antiek Gold embossingpoeder bewerkt.
En voor Slimline kaarten is het toch nog steeds een beetje lastig om papier te vinden. Mijn basiskaart voor Slimline is namelijk 3,75 x 8,5 inch (9,53 bij 21,59 cm) (dan kan ik uit 1 vel Neenah papier een basiskaart en een oplegkaartje halen en verspil je niet zoveel) en dan kom je dus al snel op scrappapier uit. Dus ben ik zelf maar aan de gang gegaan en met hetzelfde Antiek gouden embossingpoeder een randje gemaakt op wit cardstock. Werkt ook prima 😉
En van de uitgeprobeerde kleurencombinaties vind ik zelf de kleuren van de kaart die bovenop ligt en die in de blauw/aqua tinten het mooiste geworden.

2 opmerkingen:

  1. Mooie CAS kaarten. En zo zie je: alles komt weer van pas!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjieke kaarten zijn het en op deze manier heb je snel een leuke voorraad !

    BeantwoordenVerwijderen