Pagina's

woensdag 23 september 2020

Merry Christmas

Ik heb even de Turboknop aangezet in mijn kerstkaartenproductie.


Zelf vind ik namelijk altijd dat de leukste kaarten uit mijn handen komen als ik ze eigenlijk niet nodig heb. Dus ik vind het lekker om mijn kerstkaarten al vroeg klaar te hebben, zodat ik niet meer "Hoef" en dan gewoon lekker doorga met kaarten maken. Zo heb ik er gelijk een aantal voor mijn "plunderdames" 
Dus deze ronde gewoon lekker aan het knippen en plakken geslagen. Ik had het 12x12 paperpad Cosmos van Stamperia gekocht. En daar zit 1 vel in met 9 afbeeldingen en 1 vel met 6 afbeeldingen. Ideaal om kaarten mee te maken. De rest van het paperpad kun je dan mooi gebruiken voor op de kaart, want alles past bij elkaar.
Ik heb weer gekozen voor de Z-fold kaart, zodat mijn afbeelding aan de voorkant kon en de kerstwens aan de binnenkant. En omdat in alle vellen papier wel iets van paars zat heb ik alles op paars cardstock gemat. De Merry Christmas aan de binnenkant is een stempel met bijbehorende stans van Crafters Companion, maar die heb ik helaas niet zo goed op de foto gekregen.

Ik heb in ieder geval weer lekker 9 kaarten voor in mijn kerstkaarten bak en ga nu verder met die andere 6 afbeeldingen. Daarna is denk ik al het papier wel op, maar heb ik dus 15 kaarten uit die paperpad gehaald en dat vind ik best een mooi resultaat.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige serie kaarten is dit! Heel mooi in die vergrijsde kleuren. Ik hoop voor jou dat de 'plunderdames' ze niet allemaal meenemen! (Moest wel lachen toen ik dat las!)

    BeantwoordenVerwijderen