Pagina's

maandag 28 september 2020

Happy Birthday

Voor vandaag heb ik weer een kleurrijke verjaardagskaart om te laten zien.


Ik had nog een regenboog-streepjes achtergrond liggen en ik vond daar deze "Pirate Dragon" van Whimsy Stamps eigenlijk wel heel goed bij passen. Dus ik heb hem lekker groot geprint en gekleurd met Copic Markers. Vervolgens de Happy stans (ook van Whimsy) 3x uit zwart gestanst en op elkaar geplakt. Een Birthday stempeltje erbij gezocht en deze met wit embossingpoeder op zwart cardstock gedaan. Uiteraard hier en daar foamtape onder en toen vond ik hem wel klaar. Ik heb er bewust geen Nuvo Drops of iets dergelijks op gedaan, zodat ik deze kaart ook voor een mannen/jongens verjaardag kan gebruiken.

Vind je de "Pirate Dragon" ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

2 opmerkingen: