Pagina's

zaterdag 5 september 2020

Hip Hip Hooray

 Vandaag 2 kaarten gemaakt van mijn "lift-lijstje"


Als ik op Instagram aan het neuzen ben en ik kom een leuke kaart tegen die ik misschien wel na wil maken, dan sla ik die op. Alleen sla ik veel meer op dan dat ik daadwerkelijk maak. En eigenlijk wil ik daar verandering in brengen, want er staan hele leuke dingen tussen mijn opgeslagen kaarten.
Deze twee zijn daar dus een voorbeeld van. Het idee heb ik gezien bij @channinpelletier
Bij de bovenste kaart heb ik Distress inkten geblend tot ongeveer halverwege. Vervolgens heb ik er een set met rechthoekige stansen opgelegd, uit gestanst en toen om en om op mijn basiskaart geplakt. De Happy B-day is een stans van LDRS en heb ik 3x uit zwart gestanst en op mijn achtergrond geplakt. Als laatste nog wat Gems van Studio Katia erbij geplakt.
Bij de onderste kaart eigenlijk hetzelfde gedaan, alleen toen heb ik de hele kaart geblend en daarna om en om terug geplakt. De Hip Hip Hooray stans is van Creative Expressions.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Dutch Card Lovers: DCL #332 Alles mag

3 opmerkingen:

  1. Leuke techniek met een mooi resultaat, het zijn allebei prachtige en kleurrijke kaarten! De zwarte teksten geven er extra pit aan. Fijn dat je meedoet met DCL, Janette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja herkenbaar hoor, zoveel ideeën zo weinig tijd! Maar goed dat het met deze lift wel gelukt is want ze zijn heel erg mooi geworden. Het effect met de gedraaide kaders is echt heel erg mooi en de tekst springt er goed af. Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan, lekker vrolijk! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen