Pagina's

zondag 6 september 2020

Whising You

En omdat het vandaag toch geen weer was om buiten te spelen (in mijn deel van het land bijna de hele dag regen gehad) ben ik maar lekker met mijn kerstkaarten verder gegaan.


Helemaal toen ik zag dat Mo Manning een aantal Gnomes aan haar assortiment had toegevoegd. En tja, die kan ik niet laten liggen natuurlijk.
Dus deze "Father Christmas Gnome" geprint en ingekleurd met Copic Markers. Ik zag een leuke sketch bij Sketch Saturday dus die gebruikt voor de lay-out van de kaart.
De tekst (van Trinity Stamps) en de strepen zijn met Rose Gold Embossingpoeder gedaan en zijn gelukkig in het echt iets beter leesbaar 😉

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Sketch Saturday: Sketch week #626

2 opmerkingen:

  1. Snoezig deze gnome en prachtig ingekleurd in kerstkleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I had to pop over from Sketch Saturday to see this card up close. So cute and lovely coloring.

    BeantwoordenVerwijderen