Pagina's

donderdag 10 september 2020

Hoera Gefeliciteerd

 Voor vandaag heb ik een verjaardagskaart in de aanbieding 😊


Het idee van deze kaart heb ik gezien in een YouTube filmpje van Therese Calvird en heb ik nagemaakt met de spullen die ik in huis had die erop leken.
Ik heb de grote bloem van de "Statement Flowers" stempelset van Altenew met Versafine Clair op Canson Montval Aquarelpapier gestempeld. Versafine Clair blijft lang genoeg nat om er daarna snel Clear embossingpoeder over te strooien en te verhitten zodat er een soort randje ontstaat.
Daarna heb ik diep ademgehaald en mijn Altenew Watercolor Panset tevoorschijn gehaald en de bloemen ingekleurd volgens de nat-in-nat techniek.
Op de basiskaart heb ik XXL-washi-tape van Altenew geplakt. De bloem tot halverwege uitgeknipt, foamtape eronder en op mijn basiskaart geplakt. Tot slot de kleine tekstjes van Carlijn Design op het aquarelpapier gestempeld, zodat het wit dezelfde kleur wit is, en op zwart gemat. Hier ook weer foamtape onder geplakt en op een kaart een mooi plekje voor gezocht.


1 opmerking: