Pagina's

zaterdag 12 september 2020

Happy Holidays

 En we gaan weer vrolijk verder met de kerstkaarten.


Het voordeel is als je in een Designteam zit, dat je nog eens een poging kan doen om te vragen of de artiest van de Digi-stempel een stempel voor je wil aanpassen 😀😉
Ik ben namelijk niet zo heel handig met het samen voegen van Digi-stempels en ik wilde eigenlijk de Christmas Bunny Row gebruiken voor een slimline kaart. Maar daar was het rijtje konijntjes eigenlijk te kort voor. Dus heb ik Chrissy Armstrong lief aangekeken of ze deze voor me kon verlengen. En dat heeft ze gedaan, hoe lief is dat??
Dus de Bunnies gekleurd met Copic Markers. Mijn achtergrond papiertje heb ik gemaakt met de stempel "Snowflake Frame" van Whimsy Stamps (2x gestempeld om hem te verlengen) en met Liquid Platinum embossingpoeder bewerkt. Daarna heb ik er Tumbled Glass en Broken China overheen geblend. Onder de Bunny Row foamtape geplakt en op de sneeuwvlokkenrand geplakt.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Christmas with the Cuties: Challenge #11 Bring on the Bling

En deze XXL-Bunny Row is nu ook in de webstore verkrijgbaar, dus als je hem leuk vindt, dan kun je hem hier vinden:
Christmas Bunny Row Extended - Digital Stamp

2 opmerkingen:

  1. I absolutely love this card, the bunnies in a row are adorable and the blingy embossed snowflakes look amazing. What an amazing lady chrissy is to have changed it for you. Thank you for joining in at Christmas with the Cutie Pies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cutie! Thanks for sharing with us at the Christmas With the Cuties Challenge. Hugs, Shona xx

    BeantwoordenVerwijderen