Pagina's

dinsdag 1 september 2020

Party Snail

 Vandaag heb ik weer een verjaardagskaart om te laten zien.

Ik vond de "Party Snail" van de nieuwe digi-release van Whimsy Stamps zo schattig, dus heb ik die ingekleurd. En nu de post uit America ook weer een beetje normaal binnenkomt kon ik mooi de stansen van de "Slimline Birthday Scallops"  die-set erbij gebruiken. En ook nog het papier uit het papierblokje "Birthday Celebrations". Tot slot vond ik nog een leuke "Happy" stans in mijn stansenbak dus toen was het feestje compleet.

Ik heb de Party Snail met Copic Markers ingekleurd en omdat ik de Snail heb uitgeknipt was ik het gestempelde touwtje van de ballon kwijtgeraakt. Dus een zwart draadje gepakt en de ballon weer aan de slak vastgemaakt.

De Happy stans heb ik 1x uit rood en 3x uit zwart gestanst en op elkaar geplakt. De kaarsjes zitten bij de stansset dus daar hoefde ik alleen maar papiertjes voor bij te zoeken. Uiteraard gezocht op papier dat -ongeveer- dezelfde kleur had als de streepjes uit mijn design-papier.

Vind je de "Party Snail" ook leuk? Dan kun je hem hier vinden:

Party Snail - Digital Stamp - Whimsy Stamps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten