Pagina's

maandag 21 september 2020

Share a Smile

Voor vandaag heb ik weer een heerlijk "zomaar" kaartje om te laten zien.


Ik vond de digi "Veritas" van Whimsy zo schattig, maar om haar een beetje knap in te kunnen kleuren moet je haar ook wel iets groter printen dan normaal. Anders wordt het helemaal zo'n priegelwerk.
Maar een grote print betekend ook dat je maar weinig plek hebt om je kaart een beetje aan te kleden. En toen zag ik de challenge bij 4-season challenge blog waar je meerdere vouwen op je kaart moet gebruiken en zag ik ook weer het model kaart voor me van een workshop van ugh jaar geleden.
Dus daar ben ik lekker mee aan de slag gegaan. Veritas gekleurd met Copic Markers, papier uit het papierblokje "Tiger" en de tekst van de stempelset "Bold Statements" allemaal van Whimsy Stamps.

Nog een close-upje van Veritas 😉

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

4-Season Challenge Blog: #36 Niet eenvoudig

Vind je "Veritas" ook leuk, dan kun je haar hier vinden:

2 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart met meerdere vouwen erin.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart, mooi door eenvoud en prachtig ingekleurd.
    Dankjewel voor je deelname aan onze niet eenvoudige uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen