Pagina's

donderdag 17 september 2020

Sending Smiles - deel 2

Ik heb ook nog een "restjes" kaart gemaakt 😃


Want bij mijn vorige kaarten (zie mijn vorige blogpost) had ik natuurlijk alleen de binnenkantjes gebruikt. En nu had ik dus het frame in 5 kleuren "over". Het is natuurlijk zonde om daar niets mee te doen. Dus heb ik ze op elkaar geplakt en iedere keer een ietsiepietsie verschoven. Weer dezelfde tekst-stans erbij en weer een leuk kaartje voor in de bak (als ik zo doorga heb ik mooi weer een stapeltje kaarten voor een rondje "leuke post")

En nu heb ik nog 5 cirkels op mijn hobbytafel liggen. Eens kijken of ik daar nog wat leuks mee kan doen morgen.

En ook deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Simon Says Stamp Wednesday Challenge: No Stamps Allowed

1 opmerking:

  1. Wat een gaaf kaartje! Ook de serie hiervoor is prachtig. Hele mooie kleuren!! Mijn 'smile' heb je te pakken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen