Pagina's

zondag 21 april 2019

Dream

Ik was iets minder zielig vandaag, dus heb ik lekker in de tuin zitten kleuren en later binnen kaartjes zitten maken.


Het superleuke olifantje (ben gek op olifant-stempeltjes) is een stempel van SF-stamps. Bij de stempels van SF-stamps zitten Duitse teksten, maar gelukkig heb ik keuze genoeg om daar wat anders van te maken. Ik heb beide olifantjes met Copic Markers gekleurd.


De rest van de materialen komen uit de CraftKits van Tonic. De tekst stempels en stansen zaten in Kit nr 19 en het papier zit in Kit nr 20, samen met de Nuvo Drops.


En ik zag dat het papier uit de Kits ook los te koop is tegenwoordig (de stempels en stansen blijven wel exclusief voor de Kits), en dat is dan weer fijn als je er wat van wil bij kopen, want het houtnerf-papier dat ik nu gebruikt heb is wel supermooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten