Pagina's

dinsdag 9 april 2019

Paper Hug

Vandaag even lekker gewoon zitten spelen, niet te moeilijk, geen gedoe. Gewoon lekker een stempeltje, een stansje en mooi papier.


Er zijn namelijk kaarten die je (ik tenminste) graag op voorraad hebt. Kaarten die je voor van alles kunt gebruiken. En de "Paper Hugs" stans in combinatie met de stempel "Hugs and Hello" van de Stamp Market is daar helemaal geschikt voor.
Dus mooi papier uitgezocht (in dit geval een papierblokje van Altenew) en aan de slag gegaan.
De dunne stempel heb ik op het papier gezet en toen met de dunne stans uit gestanst. Vervolgens uit het erbij gezochte met de "vette" stans het woord uit gestanst. En ook nog 2x uit een restje wit cardstock. De 3 "vette" letters op elkaar geplakt en erboven op de dunne met de stempel. En toen weer netjes op zijn plek terug geplakt, zo loopt het plaatje mooi door in de tekst. Als laatste gemat op het erbij gezochte cardstock.
Tot slot uiteraard Nuvo Drops erbij. Maar daar wist ik even niet van welke. De bovenste kaart had ik eerst gemaakt en daar had ik transparante Drops gebruikt, maar die vallen niet genoeg op vond ik. Bij de onderste kaart had ik een kleurtje gezocht, maar dat is opgedroogd weer net niet helemaal de goede kleur. Dus daar moet ik nog even wat op verzinnen. Want ik ga nog even lekker door met spelen met deze stempels en stansen 😉

1 opmerking: