Pagina's

dinsdag 30 april 2019

Have a nice day

Vandaag maar weer eens een kaartje zonder designpapier 😊


Het achtergrondje heb ik gemaakt met 2 kleuren Distress Oxide inkten, Blender Brushes en een stencil (van wie weet ik niet zeker, er stond niets op, maar aan de maat te zien is hij van Dutch Doobadoo). Na het inkten heb ik over de luchtbellen nog transparante embossing-paste gedaan zodat ze lekker gaan glimmen.


Vervolgens de stempels van SF-stamps gekleurd met Copic Markers. En ik wilde lekker veel kleur en ook goed opvallend, dus ik heb "split-complementaire" kleuren gebruikt (pfff, klinkt dat even intressant zeg, tis dat het op het kleurenwiel staat hoor 😊).
Daarna de tekst stans en stempel van The Stamp Market maar gewoon op zwart cardstock (3 lagen) en wit embossingpoeder gedaan, anders werd de kaart wel heel erg heftig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten