Pagina's

zondag 7 april 2019

Happy Easter

Omdat niet iedereen van Gritters (poppetjes) op een kaart houdt heb ik dit keer een paaskaart met bloemen gemaakt.


Want zeg nou zelf, er hoeft natuurlijk niet altijd een paashaas op een kaart te staan om iemand een vrolijk pasen toe te wensen 😊
Voor deze kaart heb ik de stempel "Book Club" van Altenew gebruikt. Eerst een keer gestempeld, toen een maskertje erover en een kwart slag gedraaid en nog een keer gestempeld. Vervolgens de bloemen met Copic Markers in gezellige voorjaarskleurtjes gekleurd.
Bij de stempel kun je ook bijbehorende stansen kopen. Normaal ben ik niet van de stansen kopen, omdat ik het uitknippen ook nog wel leuk vind om te doen (af en toe). Maar bij deze zit ook een rondje dat precies in het midden van de stempel past. En dat vond ik nou wel weer superhandig, dus voor deze set heb ik ze wel gekocht. Dus -uiteraard- het rondje in het midden eruit gestanst, zodat ik de tekststempel (van een set van Art Impressions) op een andere kleur kon stempelen. Mijn kaart verhoogd met FunFoam op geel geplakt en het rondje met de tekst gewoon met lijm, zodat je hoogte verschil krijgt en de kaart wat speelser is.
Tot slot uiteraard bijpassende Nuvo Drops erbij gezocht en her en der een druppeltje laten vallen 😉

1 opmerking:

  1. Wat een mooie fleurige paaskaart Janette. Prachtig ingekleurd in die heldere frisse kleuren en de afwerking is top. Een kaart waar ik blij van word :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen