Pagina's

woensdag 24 april 2019

Hoera

Met de kaart van vandaag ben ik volledig (maar dan ook volledig) uit mijn comfortzone gekomen.


Want spelen met poedertjes en water en geklieder is totaal niet mijn ding. Maar voor de afwisseling toch eigenlijk ook wel eens leuk om te doen.
Aanleiding voor dit geklieder was het potje Nuvo Shimmer Powder (kleur: Falling Leaves) dat in de CraftKit nr 20 van Tonic Studios zat. En dan had ik ook nog de grote bloemen van de stempelset Wallpaper Art van Altenew. Voor die stempelset zat ik al een tijdje met embossen enzo in mijn geachten, omdat er "dichte" bladeren bij zaten. En toen bedacht ik met dat ik voor de "open" bladeren natuurlijk ook die Shimmer Powder kon gebruiken.
Maar dan nog een achtergrond....
Ik wist dat ik ergens ooit eens een potje Brusho (zwart) had gekocht, maar ja, waar stop je zoiets weg???? Na een halve dag zoeken kwam ik het op een hele logische plaats tegen: het laatje met "gebruik ik nooit" 😃
Nu had ik ergens bij iemand op een You Tube filmpje gezien dat die zwarte Brusho, als je niet teveel poeder en niet teveel water gebruikt eigenlijk een kleurenexplosie is. Dus dat wilde ik natuurlijk ook proberen. En ik moet zeggen, ik vind hem aardig gelukt. Dus de dichte bladeren met goud embossingpoeder op mijn achtergrond gemaakt. De open bladeren met goud op het blaadjes met de Shimmer Powder en na het verhitten uitgeknipt.
Toe de bloem nog, ik vond er al genoeg kleur op mijn werk zitten dus die heb ik gewoon alleen met goud embossingpoeder gedaan en daarna uitgeknipt.
Tot slot vond ik mijn tekstje weer in een van de stempelsets van Carlijn Design en ook deze heb ik met goud embossingpoeder gedaan.


En nog een foto-tje van de close-up van de glim in de Shimmer Powder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten