Pagina's

dinsdag 2 april 2019

Magical Day

En de nieuwe Card  Kit voor de maand april komt er al weer bijna aan, dus hoog tijd om nog een kaart met de Kit van de maand maart te maken.


En door mijn "spinner" kaart van een tijdje geleden bleef het idee van de spinner Fairy in mijn hoofd zitten. In de kit van de maand maart van Love From Lizi zat namelijk ook een Fairy stansje en die leek me daar uitermate geschikt voor.
Dus in mijn stansen verzameling gezocht en ik vond 2 stansen van MFT die groot genoeg waren om het elfje rond te laten draaien. Toen alles nog even precies uitmeten, want het moet natuurlijk wel netjes op elkaar passen.
Het papier, de tekststicker en de pailletjes zaten verder allemaal in de Kit, heb alleen nog een draadje uit de voorraadkast gehaald 😊😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten