Pagina's

woensdag 10 april 2019

Vrolijk Pasen

Vandaag maar weer even verder gegaan met de paaskaarten.


Want ik ging even tellen, maar ik kwam er toch nog een aantal tekort om iedereen die ik in gedachte had een kaart te kunnen sturen.
En een afbeelding van Teddy Bo & Co (in dit geval Teddy Bea) mocht natuurlijk ook niet aan de verzameling ontbreken. Dus Bea ingekleurd met Copic Markers en het papier van Photoplay er weer bij gehaald.
Ook kreeg ik gisteren de nieuwe stempels van Carlijn Design binnen en dat is precies op tijd om mijn laatste kaarten van een Nederlands tekstje te kunnen voorzien.
De enamel dots zijn dit keer van Echo Park.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Cheerful Sketches Challenge: sketch van de maand april
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/ )

6 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk zeg! Het is een hele mooie kaart geworden. Wat leuk dat jij met Pasen mensen een kaartje stuurt.

    Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt Pasen op je kaart !
    Leuk dat je paaskaarten verstuurt .
    Ik doe dat eigenlijk nooit !
    Krijg wel altijd een kaart uit Amerika van mijn schoonzus !
    Wat ik dan weer erg leuk vind .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker, vrolijk paaskaartje heb je gemaakt Janette,
    Leuk dat je onze sketch hebt gebruikt en meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend vrolijk Paaskaartje, Janette, en Bea staat er op haar Paasbest bij!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toffe paaskaart!
    Fijn dat je meedoet met onze challenges!
    Nancy DT CSC

    BeantwoordenVerwijderen