Pagina's

maandag 22 april 2019

We shouldn't be doing this

Gisteravond zomaar nog een kaartje gemaakt.


Het was na het avond eten nog heerlijk in de tuin en mijn Copic Markers stonden ook nog buiten, dus heb ik zolang het licht nog goed was nog lekker zitten kleuren buiten.
Deze keer een Gnoom stempel van Stamping Bella. En ik wist dat ik in mijn verzameling de tekst-stempel van Riley & Company had zitten, dus die heb ik erbij gezocht.
Een vrolijk papiertje erbij van Doodlebug Design en witte Nuvo Drops deze keer.
Oh ja, de gebruikte stans is van Penny Black.

En nu ziet het er naar uit dat het (in mijn deel van het land) ook weer een heerlijke dag wordt, dus ik ga mezelf weer met mijn kleurtjes in de tuin installeren. Geniet allemaal van deze extra vrije dag!!!
(tenzij je van plan ben om naar het tuincentrum, de meubelboulevard of de Keukenhof te gaan, dan wens ik je heeeeeel veeeeeel sterkte 😉)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten