Pagina's

woensdag 17 april 2019

Sending You Love

Het voorjaar is altijd een geliefd jaargetijde om te trouwen, dus heb ik in deze periode ook regelmatig een kaartje nodig om te versturen.


Ik heb voor deze kaart het hartjes stempel uit de CardKit van Simon Says van de maand februari 2019 gehaald. Ik heb hem met zwart op Neenah Dessert Storm gestempeld en daarna nog een keertje los en deze laatste ook met clear embossingpoeder bewerkt. Het losse exemplaar heb ik met Copic Markers ingekleurd. Niets speciaals, gewoon met 1 stift een kleurtje gegeven. Dat kon ook eigenlijk niet anders, want ik had al ge-embossed en Copic Markers en embossingpoeder zijn niet echt vriendjes van elkaar. Het kleine rode hartje zat ook op de stempelset.
Tot slot tekstjes uit de oertijd erbij (zolang heb ik ze al 😊), van Lilly of the Valley en deze ook met rode Versafine Clair gestempeld en toen met clear ge-embossed. Als laatste met stans van Penny Black een leuk randje erlangs, foam eronder en op rood cardstock gemat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten