Pagina's

zaterdag 6 april 2019

Je bent een schat

Deze kaart kreeg een eervolle vermelding in de Facebook-groep van Whimsey Stamps 😊

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Weer even een ander kaartje gemaakt tussen de paaskaarten door (het moet tenslotte wel leuk blijven)


Mijn normale werkwijze bij het kaarten maken is dat ik een stempel uitzoek die ik wil gaan kleuren, dan zoek ik papier erbij en vervolgens bedenk ik waarmee ik wil gaan kleuren en hoe mijn kaart lay-out moet gaan worden. En als ik dat allemaal op een rijtje heb ga ik er een tekst bij zoeken.
Bij deze kaart liep dat even anders. Ik had namelijk de "bedankt Schat" stempelset van Carlijn Design al en toen ik deze stempel van Whimsy Stamps zag dacht ik gelijk: Die past mooi bij die teksten 😊
Ik heb het draakje gekleurd met Copic Markers, het papier is van CC Design en de gouden bling dingen zijn van Pink and Main.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten