Pagina's

woensdag 3 april 2019

Hello

Voor vandaag heb ik weer een kaart gemaakt met één van de achtergrondjes die ik had gemaakt tijdens mijn demo bij de Demo-dagen van Doe@Ding op 1 en 2 maart.


De achtergrond heb ik dus gemaakt met 3 kleuren Distress Oxide inkt en de Blender Brushes van Picket Fence. Toen de Hello stans van MFT erop gelegd en uit gestanst. Nog een keer uit gestanst uit zwart FunFoam en op elkaar geplakt. Vervolgens alles weer terug geplakt op hun plek.
De panda beer is van Art Impressions en heb ik gekleurd met Copic Markers, daarna uitgeknipt en met een zwarte marker langs het randje om de oneffenheden weg te werken.
Met foam de panda op de E geplakt.
En toen vond ik hem nog wat kaal, dus heb ik Wink of Stella over de letters gedaan (wat uiteraard weer niet te zien is op de foto) en daarna ben ik compleet uit mijn dak gegaan met de zwarte Nuvo Drops 😂

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Dutch Card Lovers: Challenge #309 Tekst-inleggen
https://dutchcardlovers.blogspot.com/ )

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Janette! Leuk die panda erbij ende Nuvodrops zijn gaaf! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart !!!!
    Gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf idee, de panda op het woord hello laten zitten! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen