Pagina's

zaterdag 20 april 2019

Hello

Is het mooi weer buiten, heb je lekker een lang weekend, komt de griep op visite. Daar zat ik nou net even niet op te wachten 😓


Maar goed, helemaal stilzitten kan ik ook niet, dus een 6"x6" achtergrondstempel (van Simon Says Stamps) uitgezocht, al mijn Copic kleurtjes in de BG familie erbij. En tussen het hoesten, niezen en snuiten door toch wel lekker zitten kleuren. Vandaag was het zelfs zo lekker dat ik nog even in de tuin heb kunnen kleuren (voor het eerst dit jaar!!).


En toen ik klaar was met kleuren vond ik hem eigenlijk best wel leuk geworden, dus heb ik er kaartjes mee gemaakt. Doordat ik hem ook op 6"x6" had gestempeld hield ik een randje over die ik kon gebruiken voor mijn tweede kaart.


De Hello stans van The Stamp Market erbij gepakt en uit 2 verschillende kleurtjes bijpassend cardstock gestanst en op elkaar geplakt. En van de week waren de nieuwe kleurtjes Nuvo DreamDrops binnengekomen, dus die heb ik maar gelijk gebruikt op beide kaarten 😊

1 opmerking: