Pagina's

donderdag 18 april 2019

Kleine Uk

Alle paaskaart-spulletjes zijn weer opgeborgen tot volgend jaar. Tijd om de voorraad-kaarten bak door te nemen om te kijken welke kaarten ik aan moet vullen.


En ik heb best wel veel lege vakjes of bijna lege vakjes. Genoeg te doen dus met de paasdagen 😉
Maar ik dacht, laat ik bij het begin beginnen, met de geboortekaartjes.
Het superleuke rompertje is een stempel van The Stamp Market, deze heb ik ingekleurd met Copic Markers. Daarna uit gestanst met een stans van Penny Black, op funfoam geplakt en daarna op een papiertje uit een papierblokje van Doodlebug en toen op mijn basiskaart. Op het hartje van de romper heb ik nog Wink of Stella gedaan en daarna Glossy Accents. En vaak zie je dat niet op de foto's, maar deze keer scheen ook nog het zonnetje in mijn computerkamer, dus nu zie je dat heeeeeeeel erg goed 😃. Als laatste een superleuk tekstje tussen de stempeltjes van Carlijn Design gevonden om erbij te stempelen.
En eigenlijk wilde ik ze zo laten, maar ja, toen kwam de postbode mijn nieuwe Nuvo Dreamdrops brengen en daar zaten precies de goede kleurtjes bij...............................

1 opmerking: