Pagina's

vrijdag 5 april 2019

Hieperdepiep

Nieuwe stempeltjes en nieuwe inkt kleurtjes van Altenew, dat vraagt er natuurlijk om om even mee te gaan spelen.


Buiten het feit dat ik natuurlijk ontzettend "druk" ben met de paaskaarten heb ik natuurlijk ook gewoon verjaardagkaarten nodig deze maand. Dus eerst maar eens met het mini stempeltje "Shades of Friendship" van Altenew aan de slag gegaan. En één van de nieuwe setjes inkten van Altenew zijn deze oranje tinten (Golden Sunset). En als je de verschillende tinten goed wil zien, dan moet je ze naast elkaar stempelen, dus ook maar weer eens in het rond gestempeld. Nou is dat met een vierkante kaart en 4 kleurtjes niet zo moeilijk (wel moeilijk is het om de stempel goed recht op je kaart te leggen, maar een kniesoor die daar op let 😉)
Vervolgens de Hieperdepiep stempel van Craft Emotions erbij en het kleine Hoera-tje van Carlijn Design. Beide heb ik met Versafine Clair gestempeld. Tot slot bijpassende Nuvo Drops erbij gezocht en met FunFoam gemat op oranje cardstock en daarna op mijn basiskaart geplakt.


En omdat ik zo lekker bezig was heb ik met het mini stempeltje "Shades of Love" en de nieuwe blauwe inktkleuren (Lapis Lazuli) dus ook nog een blauwe variant gemaakt. En met het Fullset-syndroom waar ik aan lijd had ik hier ook bijpassende Versafine Clair en Nuvo Drops bij 😂😊😇

Met de bovenste oranje kaart doe ik mee bij de challenge van Knutsels en Kadootjes waar het tema Oranje Boven is 😁
http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/ )

2 opmerkingen:

  1. Super leuk Janette !
    Die hieperdepiep heb ik ook .....gebruik hem bijna nooit.
    Maar weer eens opzoeken !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke kaart Jeanette, ik kon verder geen reactie achter laten, dus dan maar via Ineke.Bedankt voor het mee doen bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

      Verwijderen